nedjelja, 30. prosinca 2012.

Te večeri sam poželio neke čudne stvari


Jedne večeri
sam imao neke čudne
želje. 
Poželio sam
mašinu za pisanje
pepeljaru sa lažnim 
otiscima cigare 
i osjećanja
zbunjenog junaka
kratke
simpatične priče. 
Poželio sam
veličanstvenu sobu
punu dima 
i zvuk saksofona:
pomislio sam na nju. 
Poželio sam
da je još uvijek
nemam 
i da je želim
da o tome pišem
da je takvu volim. 
Poželio sam
da je nađem
i da je izgubim
i da je opet tražim. 
Iste večeri
poželio sam još neke čudne 
stvari
i mašinu za pisanje. 
                                                                      M. Begić








Čitamo se uskoro *:

Broj komentara: 25:

  1. Ja na prugice ili tačkice uvijek moram dodati nešto crveno :D Kombinacija ti je divna, baš po mom ukusu :D

    http://red-flair.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivno ti stoji ova kombinacija! Blistas!

    OdgovoriIzbriši
  3. Aj bas si fina, =D sve na tebi je tako fino, ali najvise mi se svidjaju cipele i torba =D
    <3 i svidja mi se sto si stavila kais na to sve ! =D

    OdgovoriIzbriši
  4. Divna kombinacija točkica i crvene vestice:)))Super!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš sam ovo htjela i ja reći! :)
      I divna pjesma, ukrašću je :)

      Izbriši
  5. Jako lijepo. Volim vidjeti vintage odjeću na djevojkama...

    OdgovoriIzbriši
  6. Pjesmica me baš dirnula, prekrasna je. Hvala što si ju podijelila. Slatko :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Divan devojacki outfit.
    Obogacen crvenim cardiganom i kajisem koji su doprineli da izgledas po malo strigo, ali romanticno.
    Cipelice i carapice su potvrdile tvoj stil i pravac kojim znas da ides.
    Odlicna i slatka as always :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ako ima nešto što prosto obožavam od printa to su tačkice. Pogotovo ako su bijele na plavom!!! Savršeno!!! Još ako dodaš malo crvene imaš savršenstvo!! Odlično :D
    Pratim te od sada..kako je moguće da nisam ranije o.O

    OdgovoriIzbriši
  9. Preslatka si, i mnogo mi se dopada kombinacija! xoxo

    OdgovoriIzbriši
  10. Baš mi se dopada što te uvek inspiriše neka pesma. :) Haljinica je preslatka! :*

    OdgovoriIzbriši
  11. Ovo je preslatko, crveno i tufne <3

    OdgovoriIzbriši
  12. DIvna tasnica, imam slicnu!! Obozavam tufne!
    xx

    www.amadeusonthecatwalk.com

    OdgovoriIzbriši
  13. predivni stihovi a ti jos divnija
    sretnu novu godinu i super provod ti zelim, ostani takva kakva jesi ;)

    <3

    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  14. super ti je haljina, a torbica je predobra :D sretna nova godina!

    OdgovoriIzbriši
  15. slatko :)
    sretna nova, sve najbolje :) :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Preslatko :) Sve najlepse u 2013. :)

    OdgovoriIzbriši