ponedjeljak, 7. listopada 2013.

Slušam Indexe

Uživam u toploj jeseni, laganim košuljama i denim jaknama.
Šetam po lišću i berem kestenje.
Slušam Indexe.
Volim život.

'..Znam, tebi se nikada žurilo nije
A ja baksuz, baš u jesen se zaljubih
Ali nije važno, ja evo kličem
jer rekoše mi
Iza svakog nestanka rođenje niče.'










Broj komentara: 19:

  1. Lepe slicice :)) kosulja i jaknica su ti bas slatke, i cvike ti super stoje!

    OdgovoriIzbriši
  2. Odgovori
    1. Elmedina moja =D ta majica je prelijepa, i slike su isto divne =D <3

      OdgovoriIzbriši

      Izbriši
  3. Ja sam se zaljubila u ovaj post čim sam pročitala naslov <3
    Odlična kombinacija,slike ma sve :*

    magyscreation.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Un conjunto perfecto, me encanta.
    Besos guapa

    OdgovoriIzbriši
  5. Super mi je ta kosuljica, pristaje tii ;)
    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  6. I love the stripes and polka-dot combination. So cute! Your backdrop is amazing too! Autumn is coming!

    Emma x

    OdgovoriIzbriši
  7. prelijepe fotkice i skroz slatka kombinacija i bas nekako sve ide uz zvuke indexa :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Love that mixed top! is just beautiful!

    OdgovoriIzbriši
  9. divno, odlicna tunika :) x

    http://fashionsectionbylory.blogspot.com/2013/10/burgundy-leather-skirt.html

    OdgovoriIzbriši
  10. You look lovely! love everything in this outfit!

    OdgovoriIzbriši
  11. Kosuljica je stvarno famozna!! :)
    Divne fotke i sigurno delimu istu ljubav, slikanje pored starih kucica :)

    OdgovoriIzbriši