ponedjeljak, 18. studenoga 2013.

Paris, I'm coming!













Coat - H&M
Shoes - Joy Harper
Dress - NNK design



Broj komentara: 37:

  1. divna si ALI DIVNA , NAJDIVNIJA U VAREŠU! ćao

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa predivna si,jako mi se sviđa ovo! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. prekrasna!! <3

    http://streetlifewithstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Odgovori
    1. Hvala ti. Sat sam dobila od prijatelja, za rođendan :)

      Izbriši
  5. haljinica je sjajna, inspiracija prava :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Haljina je prelijepa,izgledas predivno.Super outfit i slike :* :*

    OdgovoriIzbriši
  7. Te ha quedado genial el look :)
    Un besazo guapa

    OdgovoriIzbriši
  8. Voli te Bojki!
    P.S.
    Krasna si!

    OdgovoriIzbriši
  9. Preslatko! Ovakve "grainy" slike skroz idu uz autfit, sve izgleda bas dobro:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Sjajno ! :)


    http://style-squared.blogspot.ca/

    OdgovoriIzbriši
  11. Super cute dress! Love it!
    <3
    http://pearlinfashion.blogspot.co.at/

    OdgovoriIzbriši
  12. Prava si slatkica. I u pravu si - outfit je totalno u Paris shick fazonu!

    OdgovoriIzbriši
  13. Bas preslatka... Ovo mi je jedan od tvojih omiljenih postova :*

    OdgovoriIzbriši
  14. Prava parižanka, i još taj efekt fotografija. Pun pogodak!

    OdgovoriIzbriši
  15. Wow. Oduševila si me sada. Haljina ti savršeno pristaje, i sve ostalo je, naravno, doprinelo da sve izgleda ovako dobro. Svaka čast

    OdgovoriIzbriši
  16. Mnogo si slatka :D ovu kapicu nosi cesto, preslatko ti stoji! <3

    OdgovoriIzbriši
  17. Znači odličan post, odličan outfit! Preslatka si mi, prava francuskinja :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Beautiful dress!
    Thank you for your comment in my blog, I'm following you now =D
    Kisses*

    OdgovoriIzbriši
  19. Rođena za crveni tepih, nema šta!

    OdgovoriIzbriši
  20. ohhhh great great dresss...!!! enjoy paris!

    Thanks for stopping by my blog! Here you have my last blog post’s link in BLOG.THE.DREAMS.COM kisses!

    OdgovoriIzbriši
  21. Predivno :) Meni je ovo tvoj najbolji post! Izgledas chic! x

    OdgovoriIzbriši
  22. Ja nemam rijeci, mislim da je ovo najbolji outfit post od tebe! Haljina je PREDIVNA.

    OdgovoriIzbriši
  23. preslatka si! kapica mi je divna ♥

    OdgovoriIzbriši
  24. Ova haljinica je stvrano predivna i izgledas bozanstveno u ovoj kombinaciji :)

    OdgovoriIzbriši
  25. Beautiful retro outfit! love the coat and hat!

    With love Lenusik Velvetrose

    OdgovoriIzbriši