utorak, 26. studenoga 2013.

Pink'n'green



Bracelets - Rings & Tings
Necklace - Aupie


Broj komentara: 18:

  1. Jako mi se sviđa ovaj kaput-džemper ili što je već :D

    magyscreation.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. odlicna kombinacija! imamo isti prsten :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Izgledas mi kao da ne pripadas ovom prostoru i vremenu :) U pozitivnom smislu :) Svidja mi se kombinacija zeleno+pink

    OdgovoriIzbriši
  4. Que chulo el look!!! Me ha encantado!!! Muy guapa
    Besos

    OdgovoriIzbriši
  5. Divno, ogrlica mi se posebno svidja! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. prefora je ovo sve mi se sviđa super si iskombinirala sat je prelijep moe link ako imaš :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)
      A sat možeš naći ovdje: https://www.facebook.com/alfanakit

      Izbriši
  7. I kapica, i ogrlica, i kaputic sve mi se dopada :)
    Predivna!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Sve je odlično iskombinovano, dopada mi se :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Hy
    I love your watch :) The blog is perfect:))

    http://leadellefashion.blogspot.hu/

    xxxx Adele

    OdgovoriIzbriši
  10. odlicna kombinacija i super mjesto za slikanje, zavidim ti malo :)


    OdgovoriIzbriši
  11. Predobro, malo reci. Sat mi je presladak! :D

    OdgovoriIzbriši
  12. Wooow kakve fotografije! Kakav ambijent! Savrsenstvo! A ti... kao andjeo!

    Amadeus On The Catwalk

    OdgovoriIzbriši
  13. Definitivno jedan od tvojih boljih outfita :D <3

    OdgovoriIzbriši