ponedjeljak, 9. lipnja 2014.

sunny day

Neizmjerno mi je drago što je sunce napokon tu i može da se nosi laganija odjeća. 
Međutim postoje stavi kojih se ne odričem.
U ovom slučaju to su moje mice (čitaj martinke).
Toliko sam se emotivno vezala za njih da ih ne skidam čak ni na +30. 
Uživajte u novom postu..










Broj komentara: 14:

  1. Sviđa mi se ovo <3

    magyscreation.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Preslatka,i sama bih ovo obukla! :)
    Btw. gdje si kupila suknju?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      Suknja je kupljena na buvljaku, za par markica :D

      Izbriši
  3. kulerica prava!!
    I da sto se tice ljeta, pricaj me o tome ja sam sada najsretnije bice na svijetu !!

    OdgovoriIzbriši
  4. Super ti ovo izgleda sa cizmama mada mogu zamisliti koliko je bilo vruce :O Predobra mi je suknja!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa i nije toliko, ovo +30 je bilo figurativno :D Hvala ti.

      Izbriši
  5. Lovely :) Al' suknja je posebna zaista :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Treba li se što reći? Treba! Jako mi se sviđa remen i ovaj cardigan.

    New post on my blog. Visit !
    uniqueyeah.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Sviđa mi se ovo, a i "mice" jer i sama volim da nosim čizme što duže mogu! Hahaha
    Http://fashionistabih.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši